Private Leasing Work1

איך עובד ליסינג פרטי?

איך ליסינג פרטי עובד, מה הוא נותן לכם, עד כמה גמישה העסקה ומדוע זו דרך כל כך פופולארית להשגת רכב חדש בישראל? כל התשובות בכתבה

ישראלים אוהבים ליסינג פרטי, ולא בכדי. מדובר באלטרנטיבה מעולה על רקע מחירי הרכב שמטפסים בהתמדה, בעיקר בימים אלו של אי ודאות כלכלית ואתגרי ניהול התקציב העסקי והמשפחתי. בכתבה זו נצלול לאופן שבו עובדת עסקת ליסינג פרטי, ונראה לכם מה היא חוסכת לכם בטווח המיידי וגם בעתיד. 

מה זה ליסינג פרטי? 

ליסינג פרטי היא עסקת חכירה. במקום לקנות מכונית חדשה במחיר המלא ולשאת בעול ההוצאה הגדולה, שוכרים אותה לטווח ארוך. חברות ליסינג מחזיקות צי רכב שמתוחזק היטב בידי אנשי מקצוע, שכולל גם מכוניות חדשות 0 קילומטר. ההשכרה היא בדרך כלל לשלוש שנים, במהלכן משלמים תשלום חודשי, כמו על דירה, אך עלות החכירה לא תשתנה. העסקה נחתמת מראש ומספקת לכם יציבות ויכולת לתכנן ולהיערך להוצאה הידועה מראש. 

אילו תשלומים יש בעסקת ליסינג פרטי? 

לעסקת ליסינג פרטי לרוב יהיו שני רכיבי תשלומים עיקריים: סכום מקדמה ותשלומים חודשיים ידועים מראש לאורך תקופת החכירה. בחלק מהמקרים אפשר גם לוותר על המקדמה, תמורת הגדלת הסכום החודשי לתשלום.

תוכנית הליסינג הפרטי של אלבר- אלבר מאצ', מאפשרת לכם לקבוע את סכום המקדמה שתוכלו לעמוד בו או לוותר כל תשלום המקדמה בכלל. הכול נעשה בשקיפות מלאה, כשכל הסכומים לתשלום, גובה המקדמה והסכום החודשי הקבוע, ידועים מראש כבר בתחילת העסקה. יש לציין גם כי התשלומים החודשיים בליסינג של אלבר מאצ' יהיו נמוכים מהחזר חודשי על הלוואת רכב בדרך כלל.

כרטיס אשראי

כמה זמן נמשכת עסקת ליסינג פרטי?
 

עסקאות ליסינג פרטי בדרך כלל מוצעות בטווח של 12 עד 36 חודשים. אלבר מאצ' מאפשרת לנהג להתאים אישית את טווח העסקה ובאותם התנאים.

 

האם העסקה כוללת ביטוח? מה לגבי טיפולים?
 

עסקת ליסינג פרטי מגיעה לרוב עם אפשרויות הרחבה. הבסיסית ביותר היא ביטוח לרכב, אותו כל נהג נדרש לרכוש בכל מקרה, וביטוח דרך חברת הליסינג יכולה לחסוך לכם כסף וזמן. כל נהג בכל גיל יוכל ליהנות מההטבה ובמיוחד מי שצריך כיסוי לנהג צעיר/חדש. בנוסף לחבילת הביטוח, תקבלו גם טיפולים שוטפים לרכב לפי הוראות יצרן, וזאת ללא הגבלה לאורך כל תקופת העסקה. בנוסף לכך, ניתן להוסיף את עלויות אגרת הרישוי בהחזר החודשי ותשלום האגרה יבוצע ע"י החברה מדי שנה. 

 

כמה גמישה היא עסקת ליסינג פרטי?
 

לרוב, המכונית שחכרתם תישאר איתכם לאורך תקופת החכירה, ואם החלטתם שהיא לא מתאימה לכם, תוכלו להחליף אותה אחרי תשלום דמי ביטול ופתיחת עסקה חדשה. אלבר מאצ' מציעה מבנה אחר לגמרי ששוב בא לקראת הלקוח. במהלך תקופת העסקה ישנה אפשרות להחלפת הרכב וזאת ללא שאלות, קנסות או דמי ביטול, מתוך הבנה שלאורך זמן הצרכים שלכם יכולים להשתנות, ואיתם גם המכונית שחכרתם. 

מה קורה בתום תקופת הליסינג? 

בתום תקופת הליסינג הפרטי עומדות בפני הלקוח שלוש אפשרויות. הראשונה היא להחזיר את הרכב לחברת הליסינג ולסיים את ההתקשרות עם החברה. השנייה היא החלפת המכונית באחת חדשה, כשתנאי העסקה ישתנו בהתאם לדגם, למבצעים של חברת הליסינג, ולמלאי הזמין. האפשרות השלישית היא פשוט לקנות את המכונית שחכרתם, ולהפוך לבעליה. באלבר מאצ' מציעים לכם הטבת רכישה בסיום העסקה של 10% הנחה ממחיר המחירון הרשמי נכון למועד סיום העסקה. כך למעשה תוכלו לרכוש את הרכב שאהבתם, במחיר זול משמעותית משהיה מוצע לכם לו הייתם קונים אותו בשוק יד 2. 

אילו מכוניות מוצעות בעסקת ליסינג פרטי? 

לרוב, מדובר בדגמי הרכב הכי פופולריים בארץ, ובכל הקטגוריות. מכוניות מיני עירוניות, סופרמיני למשפחות קטנות, רכבי פנאי ושטח, מכוניות יוקרה, משפחתיות 7 מושבים, ורכב חשמלי לדגמיו. מה שאולי לא תמצאו בחברות ליסינג הן מכוניות ספורט אקזוטיות.

מעבר לדגם הרכב, בעסקת ליסינג פרטי תוכלו לבחור גם בין רכב חדש אפס קילומטר, לבין רכב יד שניה. לכל בחירה יש את היתרונות שלה. בחירה ברכב יד שניה עשויה להוזיל את עלות העסקה, בעוד שרכב חדש מגיע עם כל הטכנולוגיות הכי חדישות וחף מקלקולים. מי שלוקח רכב חדש אפס קילומטר במסגרת עסקת ליסינג פרטי יכול לקרוע את הניילונים בעצמו וליהנות מהדגמים הכי חדשים, ומהידיעה שאף אחד לא נסע במכונית.  

ליסינג פרטי באלבר: למה לבחור באלבר מאצ'?

תוכנית הליסינג הפרטי של אלבר, אלבר מאצ' היא מהגמישות שהוצגו אי פעם בשוק הרכב בארץ, ומציגה שורת יתרונות שקשה למצוא במקומות אחרים, בין אם אתם מחפשים מכונית חדשה או משומשת. לפניכם כמה מהיתרונות שברשימה:  

החיסכון הגדול ביותר בשוק. תוכלו לקבל מכונית חדשה 0 קילומטר בלי לקחת הלוואה מהבנק עם ריבית דריבית, וגם לא תצטרכו לספוג את ירידת הערך של המכונית בסוף תקופת השימוש. ניתוח של מומחי רכב הראה שהמחיר החודשי של עסקת הליסינג יהיה בסופו של דבר נמוך מירידת הערך. כמו כן, הרכישה מול אלבר לא מכניסה לתמונה גופים פיננסיים נוספים כמו בנקים וחברות אשראי, ולא תצטרכו לשלם עמלות פתיחת תיקים, טיפול וכדומה. 

גמישות מוחלטת. אלבר מאצ' מאפשרת לכם לקבוע לבד את סכום רכיבי העסקה ולהחליט אם אתם מעדיפים ללכת על מקדמה גדולה ואז לצמצם משמעותית את התשלומים החודשיים, לחכור את המכונית שלכם בלי מקדמה ועוד. כמו כן, תוכלו להחליף את המכונית שלכם תוך כדי עסקה ללא התחייבות לסיום העסקה וללא קנס ע"פ הסכם  

שירותים נלווים מעולים. אלבר מציעה חבילת ליסינג שבאה עם ביטוח חובה, ביטוח מקיף לרכב, וטיפולים לפי הוראות היצרן. גם כאן מדובר בעלות חודשית ידוע מראש, שהיא מאוד משתלמת עבור הנהג. אלבר משתפת פעולה עם מוסכים מומחים, כך שכל טיפול יהיה מושלם.

ניסיון שבאמת משפיע. אלבר היא מעצמת רכב ישראלית, עם ניסיון של עשרות שנים, פריסה ארצית ושלל אולמות תצוגה, השכרה ומכירה. החוסן והניהול היציב של החברה מאפשר לה להציע עסקאות ליסינג תחרותיות ומושכות גם בימי משבר וקושי, לרבות הנחות והטבות. דווקא בתקופה זו של אתגרים כלכליים, עדיף לבחור בחברת ליסינג שיודעת לא רק לשרוד, אלא גם לצמוח ולהתעצם. 

בשורה התחתונה, ליסינג פרטי הוא פיתרון מועדף על ישראלים רבים, והפופולריות שלו צומחת מסיבות מובנות. תוכנית אלבר מאצ' מוסיפה עוד יתרונות על אלה הקיימים באופן טבעי לעסקה זו, ותאפשר לכם לקבל את המכונית המתאימה בפחות התעסקות, מאמצים וגם כסף.

איש נוהג ברכב

לקבלת הצעה מותאמת אישית

.

 

×
Alternate Text
זכיינית המותגים:
Alternate Text Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
| קבוצת אלבר": אלבר קרדיט בע"מ | אלבר (י.מ.ת.) החברה להפצת כלי רכב בע"מ | ממסי שירותי דרך וגרירה בע"מ | אלבר סוכנות לביטוח כללי (2016) בע"מ"* .מוטו פרטס בע"מ | אלבר משכנתאות בע"מ | וכן, כל תאגיד המוחזק או שיוחזק, במישרין או בעקיפין, על ידי אלבר שירותי מימונית בע"מ
×
Alternate Text
זכיינית המותגים:
Alternate Text Alternate Text Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
Alternate Text Alternate Text
| קבוצת אלבר": אלבר קרדיט בע"מ | אלבר (י.מ.ת.) החברה להפצת כלי רכב בע"מ | ממסי שירותי דרך וגרירה בע"מ | אלבר סוכנות לביטוח כללי (2016) בע"מ"* .מוטו פרטס בע"מ | אלבר משכנתאות בע"מ | וכן, כל תאגיד המוחזק או שיוחזק, במישרין או בעקיפין, על ידי אלבר שירותי מימונית בע"מ